Rehabilitacja Kraków - Fizjostea Centrum Rehabilitacji i Fizjoterapii

REHABILITACJA KRAKÓW

Indywidualnie opracowane terapie z wykorzystaniem innowacyjnych technik manualnych, gwarantują szybki powrót do zdrowia.

REHABILITACJA SENIORÓW

Specjalnie dopasowany, odpowiednio dobrany system rehabilitacji dla osób w podeszłym wieku, pomoże powrócić do sprawności i samodzielności po urazach i przebytych chorobach. Nasi pacjenci nawet Ci nastawieni sceptycznie bardzo szybko odzyskują sprawność i zdrowie.

REHABILITACJA POOPERACYJNA

Jednym z głównych czynników powrotu do zdrowia po nabawieniu się kontuzji jest wcześnie rozpoczęty rehabilitacji. Odpowiednio i szybko wdrożona zmniejsza ryzyko powikłań oraz przyspiesza proces leczenia szczególnie w przypadkach pooperacyjnych.

REHABILITACJA REUMATOLOGICZNA

Przebieg choroby reumatologicznej często bywa lekceważony, pacjenci najczęściej swój stan usprawiedliwiają wiekiem. Celem naszej placówki jest odpowiednia diagnoza i skuteczne leczenie manualne połączone z farmakologicznym. Pozwala to na uzyskanie remisji choroby oraz zmniejszenie dolegliwości bólowych.
REHABILITACJA KRAKÓW

Z jakich względów jest nam niezbędna rehabilitacja? Za sprawą tej dziedziny da się znacznie szybciej i z większą sprawnością powrócić do pełni sił po wypadku, kontuzji bądź też poważnych stanach chorobowych. Udar, skręcenia czy też złamania ledwie część zagadnień, jakie wchodzą w skład zainteresowania rehabilitacji.

Przy tego typu problemach zdrowotnych z odpowiednio dobranymi praktykami rehabilitacyjnymi znacznie łatwiej o pełnię zdrowia w krótszym czasie. Są też różnego rodzaju choroby, które to bez rehabilitacji rozwijają się znacznie szybciej i tym samym uniemożliwiają normalne funkcjonowanie pacjentom. Chodzi tu przykładowo o chorobę Parkinsona czy też stwardnienie rozsiane, gdzie rehabilitacja ruchowa ma niemałą rolę do odegrania

Przy zagadnieniach związanych z powrotem pacjenta do zdrowia mamy do czynienia z wielu specjalistów bardzo szerokiego spektrum specjalizacji. Tylko w taki bowiem sposób działając da się doprowadzić do poprawy stanu zdrowia danego pacjenta.

Warto obejrzeć film specjalistów z Krakowskiego Centrum Rehabilitacji
PORADA MEDYCZNA
Warto sobie uzmysłowić, że dobrze przeprowadzony proces rehabilitacji obejmuje swoimi ramami trzy jakże ważne reguły. Chodzi mianowicie o fakt, że rehabilitacja powinna być ogólnodostępna. Do tego nie powinno się z nią zwlekać i tym samym dzięki szybkiej reakcji lekarzy można liczyć na znacznie szybszy powrót do zdrowia pacjenta. Niezmiernie istotne jest również to, aby rehabilitacja była prowadzona w sposób ciągły oraz kompleksowy.

Do tego jeszcze istotne jest dopasowanie jej w indywidualny sposób do danej sytuacji. W zależności od konkretnego zapotrzebowania można wyszczególnić określone rodzaje rehabilitacji. Na uwagę zasługują tu takie jej formy jak rehabilitacja: neurologiczna, kardiologiczna, pulmonologiczna oraz specjalistyczna.

Warto możliwie jak najwcześniej zainicjować działania związane z powrotem pacjenta do zdrowia. Tym samym nie jest wcale taką znów rzadkością inicjowanie tego rodzaju praktyk jeszcze podczas leczenia szpitalnego. Wtedy już dobiera się długofalową strategię powrotu pacjenta do zdrowia.
Wróć do spisu treści