Osteopata Kraków - Fizjostea Centrum Rehabilitacji i Fizjoterapii

OSTEOPATA KRAKÓW

Starsza i mądrzejsza siostra rehabilitacji, w połączeniu stanowią najskuteczniejszą metodę leczenia dolegliwości pacjentów.

OSTEOPATA

Metody pracy stosowane przez lekarza osteopate mają na celu zmobilizowanie wszystkich wewnętrznych zasobów ludzkiego ciała. W ten sposób ludzkie ciało jest dostosowane do samoleczenia.

TERAPIE MANUALNE

Terapia manualna to nic innego jak zastosowanie specjalnych technik manualnych w celu określenia wszystkich zaburzeń czynnościowych organizmu aby wyeliminować przyczynę zespołu bólowego i złagodzić twoje cierpienie.

LECZENIE DOTYKIEM

Rehabilitacja i osteopatia uzupełniają się wzajemnie. Główną zaletą osteopatii jest możliwość wyeliminowania przyczyny choroby na najwcześniejszym etapie objawów klinicznych, których lekarze nie są jeszcze w stanie rozpoznać.
OSTEOPATIA KRAKÓW

Problemy związane z niesprawnie funkcjonującą ruchomością można wykrywać oraz leczyć w naprawdę wielu różnych konfiguracjach. W niniejszym tekście skupimy się jednak tylko na jednej gałęzi medycyny. Mowa tu będzie o osteopatii, która to jest niezwykle specyficznym kierunkiem. Wszelkie metody wynikające z dobrodziejstwa tej odnogi nauk medycznych oparte są na ściśle nakierowanych technikach o charakterze manualnych. Jednocześnie należy wspomnieć, że jest to dziedzina skupiająca się na ciele ludzkim w szerokim rozumieniu. Jest więc to opieka medyczna cechująca się niezwykle holistycznym sposobem podejścia do pacjenta.

Skutkiem tego przeprowadzane w ramach osteopatii badania pozwalają dokopać się faktycznych przyczyn danej przypadłości.
Warto sobie zdać sprawę, że właśnie dzięki temu na dobre możemy pozbyć się konkretnego problemu, zamiast go tylko niwelować lub skupiać się tylko na widocznych rezultatach.
Wynika to głównie z tego, iż podczas przeprowadzanej diagnostyki zwraca się uwagę na znacznie więcej elementów niż tylko na aktualne problemy ze zdrowiem. Przy leczeniu osteopatia ocenia stopień sprawności wewnętrznych narządów oraz tego, jak oddziałują one na pacjenta.

Poniżej prezentujemy wywiad z właścicielem największego centrum osteopatii w Polsce
OSTEOPATIA DLA KAŻDEGO

W trakcie leczenia specjalista od osteopatii skupia się na:
  • zmniejszeniu ucisku na poszczególne nerwy,
  • wyeliminowaniu każdego typu przeszkód prowadzących do zastoju funkcjonowaniu procesów fizjologicznych,
  • zmuszenie organizmu ludzkiego do samoistnego pogłębienia się czynników odpowiedzialnych za samoleczenie,
  • wywieraniu zmian prowadzących do przyspieszenia metabolizmu oraz poprawie krążenia i zmian biochemicznych,

Wróć do spisu treści